mandag den 27. august 2012

tanker om paradisfuglen

Måske har i bemærket min nedsatte aktivitet på det sidste? Jeg kan i hvert fald tydeligt mærke, at det er færre kræfter jeg bruger her på siden. Det hænger formegentlig sammen med alle de nye ting som sker, alt sammen noget som optager min tid, og måske også den faldende respons fra mine læsere. Det vil jeg nu ikke beklage mig over, for jeg har sgu været lidt en tør kiks på det sidste!! Men altså i hvert fald går jeg lidt og tænker, om jeg måske er på vej andre steder hen? Sidste år i 9.klasse var jeg ved at dø for at lave en helt masse, så derfor var det oplagt at lægge masser af kræfter i bloggen. At sige at jeg er vokset fra det, er måske så meget sagt - det er trods alt mindre end et år jeg har blogget! Men tiderne har på en eller anden måde skiftet, så måske er det på tide at søge lykken andetssteds? he he
Jeg er i hvert fald træt af de her halv-hjertede indlæg, så nu må vi se hvor længe bloggen holder endnu :-)

6 kommentarer:

  1. Nej, du må aldrig stoppe med at blogge! Vi er mange, der er glade for dig.

    SvarSlet
  2. Åh, nej.... Keep up the good work!

    SvarSlet
  3. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

    SvarSlet
  4. NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

    SvarSlet
  5. Du må ikke lukke bloggen!! :)

    SvarSlet
  6. Ej pjat med dig Astrid! Så længe du skriver læser vi! Og hvis der bliver længere mellem indlægene gør det ikke noget hvis bare de holder den gode kvalitet! :-D

    SvarSlet