fredag den 3. august 2012

pics fra toppen

Nu sidder jeg så igen indenfor internettets rækkevidde på Jakob's. Mens jeg nu er her, vil jeg lige skynde mig og smide et par både spontane og planlagte indlæg ud. Her først får i lige lidt billeder og status fra dk's nordligste by. Det er først i dag, fredag, at solen for alvor har kæmpet sig vej gennem skyerne. De andre dage har desværre været lidt grå - og dog lune. Selvom det er tæt på 15-16 gang jeg er heroppe, så har vi stadig været rundt til de selvfølgelige turistattraktioner; råbjerg mile, grenen, den tilsandede kirke, vesterhavet og selvfølgelig kattegat som vi bor ud til. Onsdag bookede vi os også ind på en ridetur rundt i området på de dejligste islandske heste. Dét er også en gentagende succes.
I morgen formiddag kører vi igen sydpå, og så håber jeg ellers, at jeg snart kan se lidt til mine savnede veninder.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar