søndag den 26. august 2012

OUTFITS OF SUMMER

Nu hvor sommeren så småt er ovre, vil jeg lige smide et par sommelige outfits op, inden det er for sent. Kan godt se at det meget er de samme items jeg har brugt igen og igen; mine turkis bukser, min Guns'N'Roses t-shirt og mine hvide shorts...




Det er faktisk ikke forfærdentligt mange outfitsbilleder jeg har liggende fra sommeren... Men det kan jo kun betyde at jeg har levet i nuet, carpe diem, og nydt tilværelsen i det dejlige vejr :-)
Fra nu af kommer jeg nok til at flytte ind i et par lange bukser og en dejlig varm sweater. Ja, efteråret er nu også en hyggelig tid, ingen tvivl om det. Ville bare ønske at jeg havde en lidt mere overskudsagtig økonomi, så jeg kunne opgradere gardaroben lidt til den nye sæson...

Having any favorites??

2 kommentarer:

  1. Hej, hvor er din sorte nederdel fra som du har på, på billede nummer 4?:)

    SvarSlet