mandag den 6. august 2012

ny skat

Jeg må give de gamle ret, Silkeborg ER en dejlig by. Pæn, helt klart velholdt, og nogle hyggelige gader. Vi fik os en smagfuld frokost, og osede derefter bare lidt rundt i byen. Inde i en boghandel faldt jeg så over denne fantastiske bog; 1001 bøger du skal læse før du dør. Den indeholder alle de her store værker og klassikere helt fra flere hundrede år f.kr. til helt nye bøger. Alle fulgt af en kort eller længere beskrivelse. Efter at have bladret den igennem, kan jeg sætte flueben ud for 4 bøger. Kun 997 to go. Har været igang med at sætte små sedler i ved de bøger som umiddelbart har fanget min interesse, og det er virkelig meget læsestof. Det er jo skønt skønt skønt for en bognørd som mig :-)


1 kommentar:

  1. Har allerede spottet to yndlingsforfattere.. Ejersbo og Haruki Murakami. Har godt nok ikke læst Trækopfuglens Krønike, men har kun hørt godt om den, og Murakami er i sandhed fantastisk!!
    Så hvis du ikke har sat kryds ved afrika-triologien og Haruki Murakami, så skynd dig at gøre det! :-D

    SvarSlet