mandag den 20. august 2012

Liebster Blog Award


En sød pige jeg kender, sendte mig en Liebster Blog Award, som - som jeg har forstået det - er en pris som går rundt mellem mindre blogs. Idéen er så, at når jeg har afgivet 11 facts om mig selv og svaret på 11 spørgsmål fra Malou (No limit) så skal jeg give prisen videren til 11 andre som har under 200 faste læsere. Sagen er bare, at jeg faktisk ikke rigtig læser blogs, he he... Kun fra tid til anden tjekker jeg Sarah Louises blog, men den har vanvittigt mange læsere, så den kan jeg ikke vælge. Selvfølgelig klikker jeg rundt mellem forskellige blogs fra tid til anden, men jeg må indrømme at jeg ikke læser nogen fast, og derfor ikke synes at det er helt passende for mig at give den videre. 
Dermed ikke sagt at der ikke er andre som også fortjener den!!



11 random facts om mig:
- jeg er stor fan af Marilyn Monroe
- mine forældre blev skilt for næsten 4 år siden
- Jeg HADER rod, men elsker tilgengæld lister og systemer
- jeg har måttet slå de fleste internetforkortelser op på google for at finde deres betydning. lol
- jeg er ret forfalden til mørk mint chokolade. helst den fra Lindt
- jeg sover med to dyner, men altid nøgen
- mit ynglings high street mærke er Zara
- jeg er enormt dårlig til at smide ud, da jeg ofte tillægger materielle ting en form for følelser
- jeg er en kæmpe, kæmpe dyreven og betaler månedligt 100 kr. til WSPA
- jeg elsker gamle klassiske film og bøger
- jeg vil helst drikke mig fuld i champagne og tequila

Spørgsmål fra Malou:

1. Hvad er din ynglingsdrik?
- Vand. Kunne klart være fristet til at svare Cola, men hvis jeg skulle vælge én drik som jeg måtte drikke resten af mit liv, så er det meget let.

2Tre ting du ville tage med på en øde ø? 
- Er det her man skal svare båd, årer og vandtabletter? Umiddelbart ville jeg hellere være i selskab med Harry Potter, min iPod og rigelige mængder is mens jeg venter på min redning.

3. Ynglings slik?
- Chokolade, chokolade, chokolade... Som før nævnt er Lindt's mørke mintchokolade blandt de absolut bedste.

4. Dit mode ikon? 
- Alle med personlige stylister plejer at gøre det ret godt.

5. Hvad vil du være når du bliver ældre? 
- Noget inden for marketing. Måske drive mine egne restauranter eller natklubber? Selvfølgelig kunne det også være alt for fedt at få en rigtig karriere inden for modelbranchen. Tv-vært lyder heller ikke værst.

6. Ynglings film?
- My Week With Marilyn - lige nu i hvert fald!

7. Hvorfor startede du med at blogge? 
- Da jeg startede paradisfuglen var jeg nok egentlig lidt en sølle person. Lidt for god til at kigge efter alle andre, tror jeg. Måske var bloggen en måde at lære mig selv bedre at kende? Jeg har i hvert fald fået en god bunke selvtillid, efter at folk er begyndt at læse hvad jeg skriver, og ikke mindst synes at det er fedt. Det har helt sikkert gjort mig mere glad og udadvendt!

8. Din største drøm?
- Ikke at være begrænset af penge.

9. Ynglings sko?
- Mine brune lædersko fra Feet Me. De er så søde og feminine, mens de jo faktisk er inspireret af en herresko. De passer til alt og er fantastiske at gå i!

10. Ynglings fag?
- Samfundsfag. Jeg synes ikke det er noget vigtigere, end at vide hvad der sker i samfundet og kende samfundets - til tider - latterlige normer. Desuden er jeg ret interesseret i politik.

11. Ynglings smykke?
- Gælder ur som smykke? For så må det være mit ur fra Casio. Hvis ikke, må det blive de smukke stjerneøreringe min mor gav mig fra Pernille Corydon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar