lørdag den 25. august 2012

klassefest

Jeg troede ærlig talt, at jeg ville have lidt flere billeder at vise jer, men de er simpelthen så dårlige allesammen... Desuden er det sidste billede taget omkring midnat, og jeg var ikke hjemme før 4.30. Et par billeder fra de sidste timer kunne have været sjovt!

Sigrid, Tina, Sine og Line

Tina
Forresten blev vores hyttetur lidt af en succes! Jeg har aldrig leget så mange ryste sammen-lege før, men det var virkelig sjovt! Bare et enkelt døgn er nok til virkelig at komme hinanden ved, må jeg sige. Så skal det også lige nævnes at mit hold vandt hytteturen, hvis man kan sige det sådan. Der var nemlig lidt konkurrencer undervejs, bla. kagekonkurrence og skuespil, hvor vi samlet havde højeste score.
Fredag eftermiddag var der audition til skolens festudvalg, som skulle have 3 nye medlemmer blandt 1.g'erne. Alle de tilmeldte (ca. en 20 stk.) skulle foran det nuværende festudvalg og resten af de tilmeldte præsentere sig selv, fortælle lidt om hvorfor man ville gavne festudvalget, og så også igennem en form for udfordring. Jeg skulle guide en igennem et opvarmningsprogram til springgymnastik, og mens jeg fortalte lidt teori derom, skulle jeg sige ordet "rejeost" flest muligt gange. Det var virkelig nervepirrende at stå og præstere så impulsivt foran et dommerpanel, som man ikke helt vidste hvad søgte. Men hold op hvor var det altså skægt!!! Ikke mindst at se de andre også, selvfølgelig. Som det bedste af det hele, er jeg nu blevet valgt ind i "FUSGY" og det er jo alt for fedt!

Og så var der ellers klassefest, med en masse "jeg har aldrig"-lege, som nu har afsløret alt om alle. Ikke mindst mig selv, som ikke altid er lige privat når jeg har fået lidt og drikke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar