onsdag den 22. august 2012

introtur!

I morgen tidlig skal 1.d endelig afsted på introtur (også kaldet hyttetur) ude ved madam sø. Jeg glæder mig som et lille barn!! Det bliver alt for skønt at skulle være sammen med klassen udenfor skolen. Desuden skal vi slutte af med en klassefest, så jeg tror på at vi bliver rigtig rystet sammen.
Vi cykler afsted i morgen tidlig, og er tilbage fredag ved middagstid. Døgnet skal gå med konkurrencer og lege i alle former - det er kun tutorerne som sætter grænser :-)

Dette er så de skolefotos som blev taget i fredags. Beklager den dårlige kvalitet, men jeg har ikke bestilt nogen, så dette er hvad du får gratis...



Jeg har været afsted hele dagen - kom først hjem for ca. 30 min siden, og har så lige fået pakket. Min aftensmad blev kageresterne af hytteturskagen, så måske jeg lige skulle få mig en bid inden jeg falder omkuld. godnat

2 kommentarer:

  1. HVem i din klasse kendte du forevejen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kender de to piger på hver side af midten, Julie og Line, og drengen øverst ude til venstre, Emil :-)

      Slet