fredag den 3. august 2012

Dessertfabrikken

Uden at dette skal lyde for meget af en reklame, så vil jeg gerne ligge et godt ord ind for et nyt koncept jeg prøvede, sidst jeg var i Aarhus. Jeg er - og har altid været - en kæmpe kæmpe fan af is. Sodavandsis, flødeis, sorbetis, u name it. Inde i Bruun’s prøvede jeg så denne nye variant, fra mærket Dessertfabrikken. Det er en flødeis, men den er ikke helt så luftig, og knap så fed - for mig bevæger den sig en smule mod sorbetgenren, hvilket jeg kun er helt vild med. Du kan så selv bestemme hvad isen skal indeholde, f.eks. lakrids eller chokolade eller hindbær eller oreo, stort set alt, som du kan blande på kryds og tværs som det nu engang lyster. Desuden synes jeg at det er rigtig lækkert at se dem stå og mikse din is, præcis som med en fab drink!
Prøv det, prøv det, prøv det. Du finder det hos Kong Kaffe i Bruun’s Galleri, Aarhus.


Du kan også finde Dessertfabrikken på facebook her.

2 kommentarer:

  1. Now that's just awesome!

    SvarSlet
  2. Det lyder jo umiddelbart virkelig lækkert - især den del med, at man kan tilføje lige den smag man lyster :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet