mandag den 23. juli 2012

they see me rollin'

Jeg har altid haft lidt et dilemma omkring sport; på den ene side elsker jeg at bruge min krop, og på den anden side er jeg luddoven. Af den grund har jeg også sådan cirka prøvet alle sportsgrene; svømning, løb, ridning, gymnastik, sjipning, cykling, fitness, håndbold. You name it! Det er kun ridning som jeg har holdt fast ved i flere år uden længere pauser. Alle de andre ting er jeg af forskellige grunde kørt surt i, og stoppet efter kortere eller længere tid. Håndbolden holdt kun 3 uger, det var slet ikke mig!
Pludselig er det så blevet moderne at stå på rulleskøjter, derfor er jeg da hoppet med på bølgen og har købt mig et par her for nogle uger siden. Jeg er nu egentlig også meget god til det, hvis janteloven tillader mig at sige det, he he. Det er sjovt, går hurtigt og giver dig den lækreste mås! win win win siger jeg bare. Desuden bruger du jo hele kroppen, så det er på mange måder bedre end at løbe.
Ja tak til rulleskøjter!



2 kommentarer:

  1. Hehe, du ser godt ud med rulleskøjter på :D Hvad kostede dine? Jeg gad virkelig godt, at jeg kunne finde ud af at stå på rulleskøjter. Men jeg har en dårlig balance, og jeg er bange for at dreje og bremse - tror slet ikke, at jeg kan nogen af de ting :(

    SvarSlet
    Svar
    1. ha ha, mange tak! jeg købte mine på udsalg til 900 kr., sat ned fra 1400 :-)
      Og hvis du har lyst, så synes jeg da bare du skal komme i gang! Alle starter er svære, og jeg er satme også faldet mange gange, men sådan er det jo altid... I modsætning til mange andre sportsgrene, så synes jeg hurtigt man får sådan generelt styr på det. :-)

      Slet