mandag den 30. juli 2012

Skagen

Så lykkedes det alligevel at finde internet!! Sidder pt på café Jakob inde i Skagen, hvor de har gratis internet. Hurtigt er det nu ikke. Desværre har jeg glemt at ligge billederne over på computeren, så i kan kun få et fra dette øjeblik.
Vi er kommet på plads i sommerhuset, som er rigtig rigtig fint. Super charmerende indrettet. Meget skagen. Vejret er OK, ikke fantastisk, men der har kun regnet en lille smule. Min mor, som er ret sportsglad, hiver os allerede ud på cykel- og gåture flere gange dagligt. Det er formegentlig meget godt, ellers kunne ugen hurtigt være gået, uden jeg havde gået meget længere end fra sofaen og til min seng :-) Med håb om snarlig internetforbindelse igen, takker jeg af for denne gang


2 kommentarer:

  1. Er der mange i Skagen, eller er det dødt?
    Overvejer nemlig en tur derop :)

    WWW.DENISA.DK

    SvarSlet
    Svar
    1. Det virker som om der stadig er en del turister tilbage. Især i dag hvor vejret er fantastisk, er der rigtig mange mennesker :-)

      Slet