tirsdag den 3. juli 2012

så det festival!

Efter at have fået styr på et sted at bo - da vores campingvognsaftale blev aflyst for bare et par dage siden - troede jeg ikke dagen kunne blive meget bedre. Jeg tog fejl, for ind af døren kom mine nye gummistøvler fra 2nd Day!! Omg, kunne ikke glæde mig mere!!! Tasken er næsten pakket, og humøret er højt. Jeg tager ikke min computer med op i Skalskoven, så i må vente til søndag med at blive bombarderet med billeder. De næste 4 dage vil jeg kun koncentrere mig om at gå amok med mine skønne veninder! Håber i får nogle fede dage, og endnu mere håber jeg at møde jer deroppe :-)
ses fucking søde, seje læsere!




Shirt fra H&M - shorts fra Gina Tricot - gummistøvler fra 2nd Day by Birger et Mikkelsen

Dette outfit giver mig virkelig følelsen af at skrige sig hæs oppe foran store scene! kan allerede høre den gode musik og smage fadbamserne. kom til mig festival............!!!

5 kommentarer: