fredag den 20. juli 2012

pics

Endnu en gang får jeg sneget nogle feriebilleder ind. Det er - trods alt - det eneste jeg har lige pt. Håber ikke at Rhodos er begyndt at kede jer, men hvis det nu forholder sig sådan, kan jeg opmuntre med at det går mod dk i morgen. Mega nedtur, for jeg har virkelig vænnet mig til sol, strand og restaurant to gange dagligt... Kan ikke overskue at skulle hjem til lange bukser og regnvejr. De fleste af billederne er fra i går aftes, hvor vi spiste det lækreste trendy sted - Ronda. Ellers er der lidt billeder fra i dag, hvor vi gik ned og besøgte Old Town, som er den gamle del af Rhodos by. Desuden har vi også lige nydt stranden en sidste gang, og tager snart ud for at besøge sidste restaurant. piiiiv




Ronda

Udsigt fra Ronda



Old Town

Nudler på Noodle Bar


Ingen kommentarer:

Send en kommentar