tirsdag den 17. juli 2012

kysset af solen

Kan ikke huske hvor mange gange jeg desperat har kaldt på solen, og nu skal jeg ellers love for at vi er blevet forenet! Jeg er ikke meget for at indrømme det, men det er liiige før, at her er for varmt. I hvert fald når man beslutter sig for at skulle op på toppen af Rhodos højeste bjerg lige midt i middagssolen - så bliver man da godt stegt. Det var netop hvad vi gjorde i dag, da vi havde en leje bil til rådighed. Vi startede med at bestige toppen, så besøgte vi en lille strandoase til noget frokost og solbadning, og kørte derefter ind til en meget besøgt by, Lindos, som ligger på østsiden af øen. Lækker, lækker aftensmad fik vi der!! Nu er vi så hjemme igen, og jeg prøver desperat at genfortælle mine oplevelser, men det hele er ikke lige nemt at sætte ord på :-) Nyd billederne, det er alt jeg kan sige!

mandag
mandag, Rhodos by's højeste punkt
mandag - solnedgang på toppen

tirsdag, højeste punkt Rhodos ø



tirsdag, lækker frokost



tirsdag, Lindos i aftensolen
Håber i har det godt derhjemme, og at vejret i DK snart bliver bare en smule bedre. Kærlighed fra Rhodos

2 kommentarer:

  1. Har din søster også en blog?
    hvis ja: hvad hedder den?

    SvarSlet