onsdag den 25. juli 2012

how to get bigger?

Jeg går stort set altid og tænker over, hvordan jeg kan gøre bloggen endnu større og få endnu flere læsere. Desuden ville det da ikke være skidt, hvis man kunne blive betalt for at blogge - dog ikke sagt at alt handler om penge. Mit sidste forsøg, hvis man kan kalde det det, går på at komme i stald hos Bloggers Delight. For et par dage siden sendte jeg dem en mail, med en lille præsentation af bloggen, og så håber jeg da på snart at få en tilbagemelding. Desværre tror jeg ikke at mine nuværende læsertal, er helt nok til så stor en side som Bloggers D. Sigt højt, for hvis du rammer ved siden af, rammer du stjernerne - for at bruge en af de værste klichéer nogensinde. :-)


Det er vidst på tide at Paradisfuglen får luft under vingerne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar