søndag den 15. juli 2012

hej Rhodos

Nu har vi efterhånden befundet os i den søde, dejlige varme i 33 timer, og vi begynder så småt at føle os hjemme. Vi bor på et hotel i midten af Rhodos by (ja, den største by på Rhodos hedder Rhodos), hvor vi har fået os en 2 værelses lejlighed. Der er dejlig meget plads, og hotellet er hyggeligt. De kører et tema, hvor hvert enkelt værelse skal have en unik udsmykning. Vores værelse er så præget af cirkus-stilen, hvor der f.eks. hænger hulahopringe på væggene. Lige lidt for kreativt hvis du spørger mig :-) Ellers er de - næsten - to dage gået med at ligge på stranden, spise lidt god mad, og kigge lidt til byen. I morgen når det bliver mandag kunne mig og min søs nok godt finde på at snuse lidt rundt i den store Zara der ligger i byen. Guffeluf!! Så må vi ellers lige se hvad der kommer på programmet her den næste uge, der bliver snakket lidt byer, bjerge, dykning og andre gode sager.







Forresten mangler jeg en adaptor til mit computerstik, som jeg håber meget på at finde i morgen. Ellers kan jeg kun blogge så længe com'en holder strøm, øv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar