lørdag den 14. juli 2012

godbyyyyyyyeeeee

Kl. er lige nu meget sent, og her kl. 04 kører min far, min søs og jeg ud til Aalborg lufthavn. Vi er beregnet til at flyve kl. 07, så vi gerne skulle være på Rhodos ved middagstid. Det bliver jo alt for lækkert!







T-shirt og denim jakke fra H&M - bælte fra Gina Tricot - bukser fra Vero Moda - sandaler fra Keiser - solbriller fra Marc by Marc Jacobs

Dette er, som i måske har gættet, mit rejseoutfit. Jeg er altid fristet til at tage højhælede på når jeg skal ud i lufthavnen, for jeg synes ikke der er noget mere chikt end de travle kvinder i stiletter og solbriller. Desværre er jeg lidt for fornuftig, og er endnu engang hoppet i de små praktiske.

Har fået fortalt, at der skulle være gratis, trådløst internet på hotellet, så jeg skulle gerne kunne misunde jer om bare nogle timer med blåt vand, skyfri himmel og nøgne stænger. seeeessss

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker dine sandaler! Hvor har du købt dem?:-))

    SvarSlet
    Svar
    1. De er inde fra butikken Keiser, som ligger på hjørnet mellem Algade og Bulevarden i Aalborg :-) de er dog 3 år gamle...

      Slet