torsdag den 19. juli 2012

diving

Så fik vi brugt en hel dag til søs, hvilket også resulterede i en søsyg søster. Det var bare mig og Emma som var taget afsted med båden ud til Kalithea, som er det eneste sted på Rhodos hvor det er tilladt at dykke. Ærligt sagt, så behøver man vidst heller ikke flere steder; der er sgu ikke så meget at se ud for Rhodos kyst. En masse klipper, og lidt fisk. - vildere var den synseksplosion heller ikke. Til gengæld var det jo alt for fedt bare at prøve at dykke!! Det var langt federe end jeg lige have forventet, bare det at kunne sprælle rundt i vandet på ca. 5 m. dybde. Desværre blev dagen en smule lang, da der var mange med, som jo alle skulle en tur i vandet. Og da Em var søsyg, kunne vi ikke opholde os på båden, og har derfor svømmet rundt hele dagen... Der var tidspunkter jeg troede jeg ville gå i opløsning. Men alt i alt var det en mega fed oplevelse, som dog godt kunne være blevet forenet med lidt mere skygge, og lidt mindre gyngende båd :-)









Solen har desuden efterhånden sat sine spor på min hud... Mest af alt er det bare en mild, brun glød, men i dag undgik jeg ikke den røde farve. øv bøv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar