fredag den 27. juli 2012

##

Fra i morgen til næste lørdag vil jeg være at finde i Hulsig, som er en forstad til Skagen. Tager afsted med min søster og min mor, for senere på ugen at få besøg af deres kærester. Jeg tvivler ærlig talt på hvorvidt der vil være internet at finde, hvor der i så fald vil være en sjælden stilhed på bloggen. Stadig synes jeg da, at i fra tid til anden skal surfe forbi, og holde øje med eventuelle nye indlæg. I kunne jo også smide en kommentar til mit lille filmprojekt - det ville være lyv, hvis jeg ikke sagde at jeg var skuffet over den ringe respons fra jeres side.
Der er blevet spurgt hvad meningen er med filmen, hvor jeg ærligt må sige, at eneste mening er at gøre reklame for mig selv og bloggen. Egoistisk, ja, men er hele konceptet omkring blogging ikke også det?? Der kan man jo også spørge, hvad søren er meningen med at blogge omkring café besøg og dagens outfit? ja, jeg ved det virkelig ikke, men i læser det jo alligevel!
Kom nu med lidt respons, er det noget lort? er det fedt? skal jeg lave flere af samme slags?? jeg skal nok prøve ikke at være nærtagende, men tage åbenhjertet mod al kritik :-) kom frisk, HER



kærlighed fra bloggerinden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar