torsdag den 12. juli 2012

##

Har i dag været oppe kl. 06, bare for at tage på arbejde kl. 07. Har lidt problemer med at falde i søvn pt, så det er ikke fordi jeg er sprudlende frisk. Nu da jeg så er kommet hjem, har jeg kun lyst til at høre musik og hygge mig med Harrydrengen i bog 3; fangen fra Azkaban. Jeg er endnu en gang begyndt på serien, da jeg simpelthen ikke kunne undvære mine venner på Hogwarts, lol. I morgen har jeg bestilt tid til at få farvet mine øjenvipper og bryn, hvilket jeg er noget så spændt på! Mine forældre har de sidste 16 år ikke lavet andet end at fortælle om hvor farligt hårfarvning er, så pludselig frygter jeg alt der har med farvning at gøre. Nu synes jeg dog det er på tide at gøre noget lidt rebelsk, og det kommer til at gå ud over bryn og vipper. Glæder mig til at se resultatet! kærlighed herfra


Ingen kommentarer:

Send en kommentar