søndag den 24. juni 2012

wellies

Man kan ikke sige festival, uden at sige gummistøvler. Og når der nu kun er 10 dage (!!!) tilbage, inden Nibe Festival sætter skub i sommerferien, er det måske på tide at få gummistøvlerne hjem i stald. Jeg havde nok lidt aftalt med mig selv, at det ikke skulle være Hunter gummistøvler, da det næsten er for sent at hoppe med på den dille. Derfor har jeg været igennem en intens gummistøvleeftersøgning, men man skulle næsten tro, at Hunter havde monopol på ikke-grimme gummistøvler. Det er heller ikke ligefrem det største marked der findes indenfor gummistøvler. Endelig fandt jeg så, sidst jeg var i Aarhus, en fed model fra 2nd day by Birger et Mikkelsen, som reddede mig.
Glæder mig til at byde dem velkommen engang indenfor de næste 10 dage.


Billedet er lånt fra Trendsales.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar