tirsdag den 19. juni 2012

trøstespiser lidt

Vågnede op endnu dårligere end i går. Øv øv, eksamens læsning bliver ikke just lettere af en omgang feber og andre lige så skønne sager.
Til gengæld kan jeg nyde tanken om at have læst dansk pensum færdig, og derfor bare skal vente på at afslutte folkeskolen imorgen 11.40! Det er da helt vildt.
Da jeg har haft en smule ondt af mig selv, tillod jeg mig at guffe lidt chokolade. Og det på trods af at jeg ikke har dyrket motion i flere dage. Regner stærkt med at komme i gang igen, nu hvor jeg får en del mere tid til rådighed.


Jeg er ked af, at de eneste billeder i får lige pt er kedelige webcam billeder. Kan kun forklare mig med, at min hverdag ikke har haft andet indhold end eksamenslæsning iført sweatpants. Regner dog med at de næste par dage bliver fab!
Nu vil jeg sætte mig og se et afsnit af Vampire Diaries. Det er jeg vidst blevet lidt vild med. Ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar