fredag den 15. juni 2012

torsdag aften


I går aftes havde jeg som sagt en aftale med en veninde fra Aalborg. For lige at sætte navn på, så hedder hun Katrine :-) Vi startede med at få lækker mad på Café Luna (jeg blev forkælet med en tunsalat) og tog derefter over i Kennedy for at se "The Vow" eller på dansk, Elsk mig igen. Jeg foretrækker altså at bruge de originale engelske navne. Det var en klassisk lovestory med to kendte skuespillere; Channing Tatum og Rachel McAdams, som jeg virkelig elsker begge to. Der er intet som en film med to fantastiske, lækre skuespillere, med en helt overnaturlig kærlighed til hinanden. Twistet ved denne film, var så at vores kære Rachel kommer til skade med hovedet i en bilulykke, og mister hukommelsen over de sidste 5 år. Det er selvfølgelig i de 5 år, at hendes liv har ændret sig helt vildt, så da hun vågner af koma er hun helt omtumlet. Hele filmen handler så om hvordan Channing skal få hende til at elske ham igen, sådan som han nu elsker hende. Hulk hulk, den går lige i hjertet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar