tirsdag den 19. juni 2012

paradisfuglen


I dag den 19 juni har paradisfuglen været online i 247 dage. Mit allerførste indlæg kan i læse her. Vil selv sige at jeg har fået en noget bedre skrivestil siden da :-) I alt har jeg haft 55.113 besøgende, altså 223 besøgende om dagen. Dagstallet for besøg er heldigvis steget, så jeg nu har omkring 300-350 læsere hver dag. Wuuhuuuu! Jeg tænker lidt på hvad jeg kan gøre for at proklamere min blog endnu mere... Har endnu ikke fået nogle gode idéer, men i kan da tage og dele bloggen på facebook eller andre steder! Og så må i selvfølgelig også gerne følge med på bloglovin, hvor jeg indtil videre kun har 16 followers. Ellers et kæmpe kys fra mig, seje læsere

2 kommentarer:

  1. Hvor mange faste læsere har du? :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har 72 - det kan ses i bunden af siden :-)

    SvarSlet