mandag den 11. juni 2012

overspringshandlinger

Åh jesus, husk altid at sætte jeres forbandede vækkeure!!! I dag har jeg både haft en rideaftale og desuden en plan om at nå langt med fysikken, desværre vågnede jeg først kl. 13 og fik pludselig travlt!! Imorgen vil jeg altså op inden middag... Tror nu jeg når det jeg skal, jeg skal bare passe på med overspringshandlingerne. Som jeg har så flot gang i her. Synes bare ikke helt jeg kunne lade bloggen stå, he he :-) Derfor får i bare en masse random billeder fra de sidste år af mit dejlige liv.

karneval 2012

"photo shoot" i forbindelse med indlæg nr. 100 på paradisfuglen

nytår 11/12

derby 2011

sushi i London 2010

Kroatien 2010

Første skoledag 9. klasse

Malta 2012

3 kommentarer:

  1. Dit hår ser mega flot ud på billedet fra første skoledag! :D

    SvarSlet
  2. Er billede nr. 6 dig??

    SvarSlet
  3. Nop, det er min storesøster Emma :-)

    SvarSlet