onsdag den 13. juni 2012

glædestårer!

Det der er med internettet, er at jeg jo faktisk kan skrive hvad som helst. Derfor har jeg også fuld forståelse for, hvis i ikke tror på mig nu, for jeg fik fandeme 12 i fysik/kemi!!!!!
Omg, omg, omg. Min hadefag gennem 3 år, som jeg aldrig har fattet en skid af... Nu har jeg virkelig bevist over for mig selv, at jeg kan sgu godt. 3 dages intensiv læsning gav mig alt jeg skulle bruge. Jeg trak atomets opbygning og det periodiske system, hvor der så på bagsiden står "vis hvordan man kan lave en elektrisk strøm". Vil godt indrømme at jeg følte mig lidt lost, for det var ikke et af vores emner, så jeg anede ikke hvor jeg skulle finde mine oplysninger. Men det hele gik jo som det skulle, og jeg kom ud et sindssygt 12-tal rigere. like like like. Begyndte selvfølgelig at græde, det jo typisk mig.


Da jeg så kom hjem, modtog jeg disse fede sneakers fra Topshop. Ja tak! Nu vil jeg ikke lette røven fra sofaen resten af dagen, men fejre godt eksamensresultat med ben & jerry. Mmmmm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar