fredag den 8. juni 2012

første eksamen, tjek!

Efter at have brugt de sidste mange dage på koncentreret engelsklæsning, var det bare skønt skønt skønt endelig at få spændingen udløst. Jeg synes faktisk prøven gik rigtig fint, lærer og sensor var søde, og det hele var meget stille og roligt. Jeg fik 10, grundet at jeg overhovedet ikke havde styr på mine s'er - de kom på overalt! Det er ikke 12, men jeg gjorde mit bedste, hvilket er det vigtigste :-)
Næste eksamen er på onsdag i fysik/kemi, det er virkelig den prøve jeg frygter allermest!! Kan overhovedet ikke mine ting, så det må bare blive hardcore læsning den næste uge. :-(
Men i dag vil jeg fejre at første eksamen er slut! Nu vil jeg have mig en morfar, og så står der jo også den der Ben & Jerry's i fryseren................


Ingen kommentarer:

Send en kommentar