tirsdag den 12. juni 2012

best thing about studying

Nu er jeg ved at være godt træt i hovedet af fysik/kemi!!! Synes ikke jeg laver andet end at skrive dumme noter og noter og noter og noter.... Samtidig sov jeg virkelig elendigt i nat, efter at have sovet den halve dag i går. Heldigvis mangler jeg ikke super meget endnu, så snart kan jeg gå ind og få det overstået. I morgen 8.30 helt præcist. Det bliver alt for skønt at gå ud derfra!!
Når man nu er ved at dø over læsning, så er det godt at have noget det hedder pauser. Og frysepizza. Og heldragter i fleece. reder min dag hver gang.



1 kommentar:

  1. Hej :-) Jeg faldt lige over din blog, hvor er den god! Jeg kiggede lige lidt rundt og må for det første sige du er utrolig køn, men for det andet kan jeg slet ikke forstå at du "kun" er 16 år! Jeg er 19(going on 20) og jeg troede du var mindst lige så gammel som mig :P! Utrolig køn!

    Måske har du lyst til at tjekke min blog ud: www.voresboble.dk

    - Sidder selv midt i eksamens læsning .. 3.g ...

    Mvh. Amalie :-)

    SvarSlet