søndag den 10. juni 2012

back to books

Efter at have holdt et par tiltrængte læsefrie dage, er jeg nu gået i krig igen. Denne gang gælder det fysik/kemi, som ikke ligefrem er min hjemmebane. Indtil videre er jeg nået igennem syre/baser, hvilket er lige til at overkomme. Er ret sikker på at det hele crasher, når jeg kommer til radioaktivitet. Til den her prøve er mit mål at få 4, det ville være helt fantastisk! Men det kommer så meget an på, hvilket emne jeg trækker... Beklager hvis bloggen er lidt kedelig disse dage, men det eneste jeg laver, forgår i sengen iført nattøj. Dagens outfit ville være en sørgelig affære! Håber i følger med anyways, man ved jo aldrig hvornår der kommer guldkorn :-) ses kære læsere!


Forresten, så følg dog bloggen på bloglovin.com!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar