tirsdag den 15. maj 2012

Topmodel, no-go

Åh ja, man havde vel lov til at håbe... Nok havde jeg fået lov at fortsætte i konkurrencen sammen med kun 22 andre piger, men jeg må også respektere at min far stadig vil passe på sin 16 årige datter. Grundet det dårlige tidspunkt som er lige oven i alle eksamenerne, hele tvkonceptet omkring konkurrencen og uvisheden er mine forældre ikke så vilde med at sende mig afsted. Det er mega sur røv, især fordi jeg lige nåede at få vinderfølelsen, but thats life. Man må tage det sure med det søde, så nu må jeg bare ringe og melde fra, slut prut. Nu vil jeg i stedet glæde mig til forlænget weekend, fest og Aarhus! kærlighed herfra


2 kommentarer:

  1. øv, bøv, surt!

    SvarSlet
  2. Hvor træls for dig søde!
    Men er helt sikker på du nok skal komme igang med noget!

    - Møs, Pernille <3

    www.vejbaek.blogspot.com

    SvarSlet