søndag den 13. maj 2012

mors dag

Håber i har husket at forkæle jeres dejlige mødre, for i dag er kun til ære for dem :-) Mig og min søster købte en Othellolagkage til vores mor, for dem er hun helt forelsket i.
Fredag aften hyggede jeg med et par veninder, hvor vi så om lørdagen fulgtes ud for at støtte to andre veninder, der skulle til afdansningsbal. Derfor brugte jeg hele lørdagen ude i KFUM hallen med både gode og mindre gode dansehold. (Mine veninder var selvfølgelig nogle af de gode) og lørdag aften blev også i selskab med alle de søde piger.



Castingen i fredags gik vidst helt ok. Jeg har fået taget et par profilbilleder, givet lidt interviews og så selvfølgelig snakket med dommerne, Jacqueline Friis-Mikkelsen (chef for Unique Models) og to af hendes bookere. Dommerne var helt vildt søde, så jeg gik virkelig ud derfra med en god fornemmelse. Nu  efter et par dage er jeg så blevet en smule mere skeptisk, for de skal jo selvfølgelig være søde overfor alle. Nu må vi se, det bliver på onsdag jeg får besked, hvis jeg får lov at fortsætte i DANMARKS NÆSTE TOPMODEL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar