onsdag den 9. maj 2012

ikke så meget herfra

I har nok lagt mærke til stilheden på bloggen de senere dage, og det er nok egentlig bare fordi jeg er lidt inspirationsforladt. Regner med snart at komme stærkt igen!
I mandags var vi oppe i dansk skriftlig fremstilling, hvor jeg skrev en stil om et trekantsdrama i 1800-tallet. Tror enten den var helt genial, eller også får jeg bund karakter. Knald eller fald. Men sjovt nok, kan jeg simpelthen ikke få mig selv til at gå ordentlig op i de her prøver. Jeg har ladet op til de her afgangsprøver i mange år, men lige nu føles det som om jeg mentalt allerede har forladt Skørping Skole.


Her på fredag er der åbne castings til Danmarks Næste Topmodel, hvilket jeg har valgt at tage ind til. Tror dog mine chancer er tæt på nul, for min hud fucker mig helt op lige pt. :-( Jeg prøver anyways, for det er for slapt at give op på forhånd! møsser

Ingen kommentarer:

Send en kommentar