tirsdag den 29. maj 2012

going on


Når man er macbook ejer, så kan man altså ikke undgå, at der nogengange går photobooth i den... I bliver også lige præsenteret for et af mine nye crush; Garage. En ny, mega dope cider som min mor faktisk har introduceret mig for. Den er total truckersej, og ikke lige så sød og fimset som de sædvanlige ciders. Ligger nu i min top sammen med champagne.
Noget andet, knap så sejt, er at jeg i går lavede en "brian" - altså måtte en tur i gruset på min scooterdreng :-( Det er sgu ikke særlig fedt, nu at måtte gå til afgangsfest med skrammede knæ og hænder... no fab guys! Men udover min personlige nedtur over festen, så går det faktisk pisse godt med at få festen op at køre. Kan nu sætte flueben ud for både engangskrus, DJ, bar, bartendere, sprut, mad, gæster. U NAME IT. Det bliver alt for fedt, vi fyrer den venner!!!

p.s. har fri for skole imorgen, hvilket betyder én fucking skoledag tilbage! Jesus, bliver snart helt nostalgisk eller andre fine udtryk.

3 kommentarer:

  1. Hej søde, hvor kan man købe denne?

    SvarSlet
  2. Garage? Kan købes på de fleste tankstationer, 7Eleven, bilka, everywhere i guess :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. okay tak, jeg har bare aldrig set den før? :-)

      Slet