torsdag den 31. maj 2012

going down junk

Så har vi fandeme, sørme, fucking haft sidste rigtige skoledag!!! omg omg omg det er for vildt. I morgen til vores længe ventede sidste skoledag, kommer jeg helt sikkert til at flæbe. Det er virkelig en æra på hele 10 som er ved at være slut. hulk. Dog skulle det også fejres, for jeg er sgu egentlig glad for endelig at komme videre! Bye bye folkeskole! Det er da så fantastisk, for første gang at kunne træffe sine egne beslutninger, i stedet for at blive slæbt afsted af statens lovkrav.
Tog med pigerne ned og købe en masse snolder, som vi skal fråde ovenpå vores tømmermænd lørdag. For har vi ikke tømmermænd dér, så har vi ikke givet den nok gas! Da jeg kom hjem lavede jeg også en rigtig ulækker burger med mayo, ketchup og æg. Elsker sådan en god gang snask!!!
Derfor foreviger jeg lige mit junk breakdown her på bloggen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar