onsdag den 2. maj 2012

dobbelt A

For første gang i over to måneder, havde jeg råd til at forkæle mig selv med en shoppetur. Derfor blev det gode vejr nydt i Aalborg, i selskab med butikker og smoothie fra Joe. Synes selv jeg har lidt lækre sager med hjem, men dem må i lige se senere :-)

malle pigen



Monkiguf. skjorten blev føjet til samlingen.


Forresten må jeg nok også lige nævne afgangsprøven i formiddags. Kunne ikke lade være med at grine da jeg afleverede, for aldrig har jeg lavet så meget lort på 3 timer. Eftersom vi har prøvet de her 9. klasses afgangsprøver siden 8. klasse, så var jeg sikker på at det ville blive piece off cake - men åh gud, den var svær!!! Det var sgu ikke særlig fedt, men folkeskolen skal man nok ikke tage så tungt. Vi tager revanche på gym!

2 kommentarer:

  1. Super fed skjorte fra Monki :-)
    Er ret så enig mht. prøven. Havde den samme indstilling som dig, og med samme resultat! Herligt...

    SvarSlet
  2. ja, der tog de godt nok røven på os!

    SvarSlet