lørdag den 19. maj 2012

dejlige Aarhus!

Efter for første gang i flere måneder at have penge på kortet, besluttede mig og min veninde at tage til Aarhus for at give klædeskabet nyt liv. Jeg har længe gået og sukket efter et par solbriller fra Marc by Marc Jacobs, så det var nok egentlig mit hovedmål. Jeg skal nok lave et indlæg med min fangst, for den er jeg selv ret godt tilfreds med :-)))
Vi tog tidligt afsted, og når man nu havde været til fest aftenen før, var vi nødt til at starte dagen med Red Bulls. Heldigvis havde vi ikke drukket så vanvittig meget, så vi behøvede ikke kæmpe med tømmermænd. Det var bare en røvhyggelig dag, men min nok allerbedste veninde!!



Beklager de små billeder, men jeg smed mit kamera væk til festen i fredags... Håber på et snarligt gensyn!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar