fredag den 13. april 2012

sidste møs fra Malta

Så spiller vores tur ellers på de sidste toner - vi rejser i morgen tidlig mod Danmark. Der har efterhånden været så mange oplevelser jeg gerne vil dele, men i må nøjes med et lille udpluk. I går var hele holdet en tur i Valetta som er Maltas hovedstad, hvor farmor gav god frokost i anledning af hendes fødselsdag. Os tøser nåede også lige en tur til Sliema, hvor der var lidt fede butikker bla. Zara, Topshop og Miss Selfridge. Et par sko blev føjet til samlingen. Dagen i dag har været lidt spontan. I formiddags gik vi en tur ud på toppen af klipperne mod øst, og her til eftermiddag fik farfar, søs, trine og jeg en tur på hesteryg. Hele turen slutter vi i aften med lækker kinesisk mad, inden vi i morgen tidlig kører mod lufthavnen.






Jeg gætter på at mit næste indlæg kommer fra DK, så hold jer muntre så længe! :-)

3 kommentarer:

  1. Håber, at du har haft en fantastik tur Astrid. Jeg er meget misundelig :-)

    SvarSlet
  2. Hvad er det helt præcist på første billede? Ligemeget hvad ser det utrolig lækkert ud! :-)

    SvarSlet
  3. den lækreste jordbærlagkage :i

    SvarSlet