søndag den 22. april 2012

SEBASTIAN FEARLESS

Hvis jeg skal beskrive showet hurtigt, må det blive; kaos, forvirring, spænding, forventning. Der var travlt hele dagen med at få dullet de ca. 60 kvindelige og mandlige modeller op, med både hår, makeup og tøj. Modellerne var delt ind i forskellige kategorier, som passede til en bestemt frisurestil. Jeg selv var clubbing, hvor håret skulle være stort og rodet. (læs: fuglerede) Min egen frisure var for sindssyg. Jeg havde en million totter på hovedet, som først var blevet tupperet, og derefter glattet flade som små toastbrød. Til slut blev alle de mærkelige klatter smækket op på hovedet, og sat fast med hårnåle. Det var meget kreativt, og sikkert også godt lavet - men det er det grimmeste jeg nogensinde har set. Derudover blev jeg sminket sort og flirtende, og smidt ned i en læderdesignerkjole.
Showet var stort, 60 modeller og 300 gæster + presse. - Fik vi at vide. Da jeg først kom ud på podiet virkede flokken ikke så stor, men det kan nok snyde. Mit hold med clubbing skulle gå ud sammen med vores frisører fra Danmark, Norge, Finland og Sverige, hvor de så skulle lave det sidste finish ude på podiet. Jeg var Sverige.
Det slog mig bagefter, at jeg havde brugt 11 timer på at blive klar, og endte med at have samlet set ca. 1 minut på podiet. 11 timer som lille, forskræmt, jysk pige er meget, men har endnu ikke skræmt mig væk. Det er for fedt at gå ud og lege lækker! :-)
Da showet var slut omkring kl. 23, blev vi forkælet lidt med drinks, sandwich og goodiebags. Jeg blev dog kun en time efter, for jeg var så overdrevet træt, og ville egentlig helst i seng.
Klokken 1 smed taxien mig så af ved min kusine, og det var så super skønt endelig at se noget velkendt! Det tog os over halvanden time at få mit hår redt ud, så det blev kun til sølle 3 timers søvn, inden jeg løb efter bussen til hovedbanegården. Ja, jeg er ok ristet nu




Clubbing






Fetich
Måske får i et glimt af min goodiebag senere, møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar