mandag den 9. april 2012

så kom solen!

Da jeg skrev i går, sad jeg indenfor i regnen og var ærlig talt en smule skuffet over vejret. Heldigvis gik der kun en halv time fra jeg havde slukket min computer, til at solen udskiftede regnen. Derfor skyndte vi os ud for at kigge os lidt omkring. Vi gik en tur ned til den by vores feriecenter ligger i, Mellieha, som er en meget lille by (ligesom alt andet på malta) men meget charmerende. Vi fik lidt frokost, lidt sol, lidt indtryk, og tilsidst også valgt en restaurant, hvor vi ville fejre fødselsdagsbørnene om aftenen; en lille hyggelig fiskerestaurant.

I dag fik vi lov at sove længe, og vågnede op til det smukkeste solskin. Efter en lækker morgenmad smuttede vi ud på liggestolene og sugede D-vitaminerne til os. Det blæser dog desværre ret meget, så jeg synes hurtigt det blev for koldt, og sidder nu nede i læ på terrassen med min com. Vi havde også lidt problemer med blæsten i går, men vi har heldigvis fået af vide, at det hovedsagelig ville være søn-man, så jeg krydser fingre for et mere mildt vejr imorgen. :-)



skildpadder på vores feriecenter

vi har endnu ikke været i poolen, det er en smule for koldt








jeg fik nogle lokale rejer stegt i hvidløg. nam nam!

kusiner
Nu vil jeg få mig lidt frokost, og så står den vidst på minigolf senere, he he. Håber i nyder billederne, for jeg har så meget at vise jer! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar