lørdag den 28. april 2012

så fik vi fejret!!

En dag i tømmermændenes tegn, tyder på en helt ok fest i går. Når man nu bliver 16 og har fyldt gildesalen med gode venner, så får den ikke for lidt!! Det var skønt at få nogle gaver, nogle knus og selvfølgelig de obligatoriske 16 shots... Vil da også godt indrømme, at jeg takker herren for at holde min maves indhold nede, he he.


Min søde kæreste Oliver til højre


Det var kamilla (længest til højre) som også blev fejret :-)





Mine tømmermænd har ikke fået lov at blive plejet med søvn og chips, for da vi var færdige med at rydde op ude hos Kamilla, så tog jeg videre til fødselsdag hos Oliver. Nu vil jeg bare meget gerne i seng, inden arbejdet kalder imorgen kl. 7!! mysser

p.s. både min kjole og mine sko var fra Zara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar