tirsdag den 10. april 2012

malta #3

Så brugte vi første dag udenfor vores Holiday Center. Allerede fra kl. 9.15 tog vi ud til en nærliggende ø, Gozo, for at kigge rundt. Det er det samme derude som inde på Malta; småt men charmerende. 
Vejret i dag har været lige som jeg håbede det, da jeg rejste fra Danmark. Vi har haft masser af sol og endelig lagde vinden sig, så shorts var ikke til at komme udenom. Samtidig har jeg prøvet at opveje drinks og is ved at svømme nogle baner i poolen, jeg vil nødigkomme hjem med ekstra kilo!

billede fra i går

pina colada




Imorgen tager jeg med søs, kusine, farfar og farmor til endnu en by, Mdina, som også kaldes “den forladte by”. Hvis i ikke lige kan gætte det, så er det fordi at alle efterhånden flytter derfra, men det skulle vidst være et besøg værd.
seeeeees og kys fra malta 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar