mandag den 16. april 2012

ich bin so happy

Jeg tror ikke at jeg endnu har fortalt, at jeg på lørdag skal til København i forbindelse med et modeljob (!!!). Det er et show for Wella hårprodukter, så jeg er lidt spændt på hvordan det kommer til at foregå. Jeg skal allerede møde ind kl. 11 om formiddagen, og så starter selve showet ellers først kl. 22 om aftenen. Tror det bliver en lang og krævende dag! - men forhåbentlig også rigtig sjov :-)
En anden fed ting - som jeg dog først har fået af vide i dag - er min far som har bestilt sommerferie. Vi skal til Rhodos!! Uhhh, hvor jeg altså glæder mig! Tror virkelig min sommerferie bliver helt perfekt med både Nibe Festival, Rhodos og sommerhus i Hulsig med mor :-) Desuden er der ikke lang tid til en lille smagsprøve - vores længe ventede læseferie starter om præcis 46 dage!


OK GLAD LIGE PT

4 kommentarer:

  1. Tænkte på om du har en kontrakt med et model bureau? :-)

    SvarSlet
  2. Det har jeg ikke nej. Indtil jul havde jeg en med Elite Models, men der var slet ikke nogen jobs, så den blev opsagt. Jobbet her, har jeg fået gennem Dream Models, men det er kun en 'løs' kontrakt :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er dine solbriller fra? De er super fede! :-)

    SvarSlet
  4. Mine solbriller er bare fra H&M, købte dem sidste år til 50 kr. tror jeg :-)

    SvarSlet