søndag den 29. april 2012

forårsjakke

Nu bliver det snart d. 1 maj, hvilket betyder, at jeg for første gang i 2 hele måneder, har penge på lommen!! Kan slet ikke vente! Noget som står højest på min ønskeliste må være en forårsjakke. Det er et held for mig, at vejret endnu har vejret så dårligt man sagtens kunne gå i tyk vinterfrakke. Men nu skal det altså være. Forårs-/sommerjakken.
Synes ikke der har været så meget guiden omkring jakkerne i år, så det har ikke været helt let at spotte tendenserne... Man må sige at læderjakken igen, igen er blevet et kæmpehit. Det er selvfølgelig kun forståeligt, men tror jeg springer over, for det er næsten blevet for mainstream nu. :-) Noget andet som jeg har set flere gange, er trenchcoats med 3/4 ærmer og kasseformer. For mig, er noget af det lækreste dette forår alle de simple, stilrene items, som er blevet shinet op med et asymmetrisk snit eller en fantastisk pastelfarve. Samtidig har jeg lyst til at få en af de dér jakker, hvor man ikke helt ved om den er fab eller frygtelig. Den skal være anderledes og flabet.
JEG KAN BARE IKKE FINDE DEN
jeg har kigget lidt rundt, og selvom jeg ikke har fundet den rette, så har der da været lidt inspiration her og der. Lidt af dem kommer her:

464 kr på asos

650 kr på asos
835 kr på asos
2.645 kr på asos
506 kr på americanapparel
Kunne godt tænke mig en som var lidt sportslig... Måske med et cool rygmærke???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar