torsdag den 5. april 2012

dyrebare dage


I dag vågnede jeg kl. 13, og har indtil videre kun været ude af sengen en halv time for at spise... Kan ikke huske hvornår jeg sidst havde en dag i sengen kun i selskab med en bog og min com. En sjælden gang i mellem er disse dage altså uundværlige!
Jeg tror faktisk ikke jeg har nævnt det, men på lørdag flyver jeg til Malta. Det er en uges ferie som min farmor har sponsoreret for hele familien. Ikke kun min, men også onkel, tante, fætter og kusine fra Aarhus. Øjjjjjj, hvor jeg altså glæder mig!!!! 7 hele, smukke dage i solen, kom til mama please! Og jeg glæder mig ikke mindst til at stå imorgen og pakke solbriller, lange kjoler og høje sko :-)
Indenfor den næste times tid får jeg besøg af min dejlige veninde fra Støvring, så jeg burde nok snart få lidt tøj og makeup på, he he.

p.s. jeg fik et par søde kommentarer på mit indlæg om Chico i går, og det betyder virkelig meget. Var lidt nervøs for hvilken modtagelse det ville få, for det betyder virkelig noget for mig. Heldigvis har jeg de sødeste, loyale læsere, så jeg har det bare meget bedre i dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar