mandag den 2. april 2012

chilleren

Vi har i denne uge besøg af min venindes hund, Oskar, fordi at hun og hendes familie er en tur på Malta. Derfor lå jeg og puttede med ham i nat, og eftersom jeg ikke har haft nogen planer det meste af dagen, så har vi gået rundt og hygget lidt. Vi har været en tur i skoven og bagefter lå vi lige og så paradise hotel. Det er faktisk ret træls at jeg ikke har kunne udnytte dagen, for jeg har så mange planer denne uge der presser på. Desværre mangler jeg lige mine arbejdstider for at kunne begynde min planlægning, og dem får jeg først i aften :-( Samtidig har jeg ikke fået min løn, så jeg har ikke en klejne. Ikke særlig optimalt når jeg skal til Malta om en uge, mangler sko til min fødselsdag og også snart skal betale en hulens masse penge til en togbillet mod KBH. ØV ØV ØV for dårlig økonomi!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar