søndag den 11. marts 2012

velsignelsen af gaver













Neglelak fra Essie "Matte About You", neglelak fra Gosh, Bazar magasin, ansigtscreme fra Clinique, gavekort til Biocity, bog "Insults and Comebacks", varmebeskyttende hårspray (mit hår har aldrig før været så blødt!!), gavekort til Samsøe Samsøe, min ynglingsgyser "The Last Exorcism", en biografi om Ghita Nørby, slik, gymnastikdragt fra Chopar, rose og chokolade, løbejakke fra Newline. (løbestrømper fra Newline)

Alt dette har jeg fået fra min mor, søster (+ kæreste), farmor, farfar, veninder, O, stedfar, onkel og tante. I morgen skulle jeg gerne få min gave fra far, som består af en styrthjelm til den scooter jeg også gerne skulle hente i morgen. Så på lørdag skal jeg fejre fødselsdag med min mors søstre, og så er det ellers slut. :-) Elsker fødselsdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar