tirsdag den 20. marts 2012

so fucking pissed off

Så går man her og tror, at blogspot er en gratis hjemmeside med alt hvad det nu indebærer. NÆ NEJ, som med alt andet bliver du pludselig taget med bukserne nede, og jeg er nu tvunget til at betale for flere GB, hvis jeg vil kunne lægge flere billeder ind på bloggen. Og hvad er en blog uden billeder? Nu har jeg betalt noget i retning af 40 kr, og så skulle jeg gerne have købt 20 GB til min googlekonto. Med den viden jeg har om computere, så aner jeg ikke hvor mange billeder det vil kunne råde over, men jeg håber der går lang tid før jeg igen løber tør for GB...
Ville have lavet et dagens outfit, men mit køb går vidst først igennem imorgen, så indtil da må i nøjes med brok her fra min side. Hvis der heller ikke er kommet noget imorgen, så har jeg nok begået selvmord i frustration over manglende professionalisme.

GOD AFTEN ELLERS OG KYS HERFRA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar