fredag den 9. marts 2012

NEW IN

Hele dagen er gået i Aarhus i selskab med min dejlige mor. Min mission var hovedsageligt at finde noget nyt arbejdstøj bestående af sorte bukser eller nederdel og en hvid skjorte. Det fandt jeg heldigvis lidt billigt i H&M, så der var penge til at snolde lidt nyt til garderoben :-) !! Jeg ved ikke om der er nogen af jer som kender mærket Moss Copenhagen, men vi stødte helt tilfældigt på deres butik i udkanten af centrum, og for mig var det som at vandre lige ind i en uopdaget guldmine! Hvordan kan jeg aldrig have mødt det mærke før? De havde de smukkeste designs, lækreste materialer og deres priser var billige! WTF!! Jeg gik ud med en maxi kjole på 50% til sølle (!!!) 175 kr. og en lækker lille sag af en nederdel til 200 kr. Var helt høj bagefter. Derudover havde jeg et par gavekort til Samsøe Samsøe, som jeg brugte på en utrolig flot og sart bluse i de fineste pastelfarver. En sidste ting jeg lige vil vise jer, er en top som jeg fik af mine veninder i fødselsdagsgave i går, den er fra Just Female og er også en del af mit pastelfarvecrush.










Må også liiiiige vise jer min nyeste forelskelse; et par solbriller fra Marc Jacobs. Hvis jeg skal se hele min sommer ud igennem de glas, så kan det ikke gå galt :-)


3 kommentarer:

  1. Laver du et indlæg udelukkende om dine fødselsdagsgaver? Det ville i hvert fald være super fedt!

    SvarSlet
  2. Jo, det kunne jeg da godt overveje! Men i så fald vil det nok først blive imorgen når jeg har haft 1. del af familien på besøg :-) (mine forældre er skilt)

    SvarSlet