torsdag den 1. marts 2012

min helt egen Raleigh

Tænkte at det var på tide at vise min nye cykel frem, så her er den; en orange Raleigh De Luxe! Jeg er bare rigtig glad for den, men skal nok lige vænne mig til den meget opmærksomhedskrævende farve.





Læg lige mærke til det fantastiske vejr! I dag, 1 marts, er det jo blevet forår og den får ikke for lidt sol! Hold nu op hvor er det skønt. :-)
Her til aften tager jeg til Randers for at se premieren på den danske film "Hvidtstens Gruppen". Vil gerne fortælle yderligere omkring filmen, for det er jo nogle rigtig spændende ting den omhandler. Alt det får i senere. Formegentlig også det kluns jeg nu engang tager på... Hyyyg jer

2 kommentarer:

  1. Helt ærligt, det er en cykel - folk lægger ikke mærke til farven. Om den så er rød, orange, grøn eller gul - det er jo fuldstændig underodnet..... Efter min mening, i hvert fald :-)

    SvarSlet
  2. Det ved jeg ikke om jeg er helt enig i, jeg ville i hvert fald selv kigge en ekstra gang. :-)

    SvarSlet