lørdag den 10. marts 2012

Kino on demand

For et par dage siden blev jeg tilbudt en filmkode til kino.dk's nye on Demand system, hvis jeg altså ville skrive lidt om det på min blog. Som den filmelsker jeg er, så takkede jeg selvfølgelig ja med det samme. Dermed ikke sagt at kunne finde på at rose alle mulige ting bare for en smule bestikkelse.
Nu har jeg så siddet og set Crazy, Stupid Love, som jeg egentlig længe gerne har ville se. For det siden går ud på, er jo ligesom med enhver anden online filmudlejning, at du kan få lov at leje helt nye film i 24 timer for 39 kr. Taget i betragtning hvad det koster at gå i biografen, så synes jeg slet ikke det er galt, og kan sagtens forestille mig at bruge systemet selv. Det eneste du skal gøre, er at oprette en bruger her, og så er det ellers ganske nemt. Det er en fed side, fordi at den er opdateret og simpel. Du trykker på en vilkårlig film, logger ind og så er det ellers bare at trykke "play". Lige som vi kan lide det!


Jeg sad jo som sagt og så Crazy, Stupid Love, og det er da bare en for fed film! Ved godt at jeg elsker de fleste film, men det der gør denne så fed, er hvordan alle trådene bliver spundet sammen. Der hvor alle folk pludselig kender hinanden og du får den der "aaaaaaaha!"-følelse. Mega grineren, se den :-)

Kino On Demand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar