tirsdag den 27. marts 2012

jeg kan ikke få nok af den sol!





Ved godt at jeg efterhånden har lovprist solen mange gange, men jeg kan simpelthen ikke lade være med at blive helt lykkelig efter en dag med så meget sol. Efter skole lavede jeg mig den lækreste æggebolle (ved også godt at det her snart er blevet en madblog, men kan simpelthen ikke lade være), en smoothie og en smuuuule mørk chokolade. Så lagde jeg mig ellers i liggestolen med et par høretelefoner, og der gik ikke længe før varmen havde lullet mig helt i søvn. Det er den bedste morfar jeg har fået længe!
Nu har jeg så lige været oppe i hallen, hvor vi har fået afsluttet dette års gymnastiksæson. (Der fik vi også lækker mad, men jeg skal nok spare jer for detaljerne)

Så er jeg nok også lige nødt til at se det nye afsnit Paradise inde jeg går i seng :-) Ciao!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar